• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden , retourneren & garantie

Verzending

Na ontvangst van uw bestelling gaan wij direct aan de slag om alles voor u in orde te maken. We leveren uw bestelling altijd af op het door u opgegeven adres. Heeft u het verkeerde adres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, dan proberen wij uw adres nog bij te werken. Let op: na verzending kunnen wij uw adres helaas niet meer wijzigen.

U kunt bij ons betalen met iDeal.

Voor verzending maken wij gebruik van UPS, DPD en PostNL. Samen met deze partijen doen we er alles aan om de bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren.
Als uw bestelling onverhoopt vertraagd is, stellen wij u hiervan altijd op de hoogte.

Retouren & Garantie

Om een snelle en correcte afhandeling van uw retourzending te regelen hanteren wij een retourprocedure. Deze bestaat uit twee soorten retour- afhandelingen, namelijk:

1. Retour van een ontvangen bestelling welke binnen 14 dagen door u wordt geretourneerd.

2. Retour van een product voor garantie binnen de 2 tot 3 jaar garantietermijn.

Procedure retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst:

-  Vraag een retournummer aan via ‘mijn retouraanvragen’ die u kunt vinden onder ‘mijn account’  en vermeld duidelijk de reden van retour.

-  Vul de retouraanvraag volledig in.
-  Per email wordt u op de hoogte gehouden.

-  Schrijf het retournummer dat u na beoordeling van ons ontvangt duidelijk op het pakket, u kunt nu het pakket versturen mits het voldoet aan de volgende eisen:

1. Alle producten zijn in originele staat en indien van toepassing niet gemonteerd geweest.

2. Alle producten en verpakkingen zijn onbeschadigd.

3. De producten dienen, in de originele verpakking, degelijk verpakt te worden in een omdoos.

4. Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn. (onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden niet aangenomen)

5. Op de buitenzijde van het pakket (dus niet op de originele verpakking) dient duidelijk zichtbaar het door ons toegekende retournummer te worden geschreven. Indien geen retournummer zichtbaar is wordt uw pakket niet door ons aangenomen en retour afzender gestuurd!

Na ontvangst van pakket, zullen wij uw retourzending zo spoedig mogelijk behandelen en u hiervan per e-mail op de hoogte houden.

De kosten voor de retourzending zijn volledig voor rekening van de koper tenzij LEDENZO.NL verkeerde goederen heeft verstuurd.

Terugbetaling

Als het geretourneerde product voldoet aan bovenstaande voorwaarden zullen we zo spoedig mogelijk via de e-mail een creditnota opsturen. Voldoet het geretourneerde product niet aan onze voorwaarden, dan kunnen wij helaas het aankoopbedrag niet aan u crediteren.

Procedure retour sturen i.v.m. product garantie binnen 2 tot 3 jaar:

De garantietermijn van alle producten gekocht bij LEDENZO.NL bedraagt 2 tot 3 jaar. Indien een door u gekocht product defect is geraakt, dient u de volgende procedure te volgen:

-  Vraag een retournummer aan via ‘mijn retouraanvragen’ die u kunt vinden onder ‘mijn account’
   en vermeld duidelijk de reden van retour.

-  Vul de retouraanvraag volledig in.

-  Per email wordt u op de hoogte gehouden.

-  De kosten van de retourzending en vervang/montage kosten en risico’s zijn volledig voor rekening van de koper tenzij anders overeengekomen. Franco of rembourszendingen worden niet aangenomen en retour afzender gestuurd.

-  Schrijf het retournummer dat u na beoordeling van ons ontvangt duidelijk op het pakket, u kunt nu het pakket versturen mits het voldoet aan de volgende eisen: 

1. De producten dienen, degelijk verpakt te worden in een omdoos.

2. Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn. (onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden niet aangenomen).

3. Op de buitenzijde van het pakket dient duidelijk zichtbaar het door ons toegekende retournummer te 
    worden geschreven. Indien geen retournummer zichtbaar is, wordt uw pakket niet door ons 
    aangenomen en retour afzender gestuurd!

Na ontvangst van pakket, zullen wij uw retourzending zo spoedig mogelijk behandelen en u hiervan per e-mail op de hoogte houden. De kosten voor de retourzending, vervang/montage kosten en de risico's zijn volledig voor rekening van de koper.

Opnieuw leveren

Als het geretourneerde product door LEDENZO.NL defect is bevonden en onder de garantie valt zullen wij het u indien nog leverbaar hetzelfde en anders een gelijkwaardig nieuw product leveren op kosten van LEDENZO.NL

Garantie

Om een snelle en correcte afhandeling van uw retourzending te regelen hanteren wij een retourprocedure. Deze bestaat uit twee soorten retour- afhandelingen, namelijk:

1.     Retour van een ontvangen bestelling welke binnen 14 dagen door u wordt geretourneerd.

2.     Retour van een product voor garantie binnen de 2 tot 3 jaar garantietermijn.

Procedure retour sturen i.v.m. product garantie binnen 2 of 3 jaar:
 De garantietermijn van alle producten gekocht bij LEDENZO.NL bedraagt 2 tot 3 jaar. Indien een door u gekocht product defect is geraakt, dient u de volgende procedure te volgen:

·       Vraag een retournummer aan via ‘mijn retouraanvragen’ die u kunt vinden onder ‘mijn account’ en vermeld duidelijk de reden van retour.

·       Vul de retouraanvraag volledig in.

·       Per email wordt u op de hoogte gehouden.

·       De kosten van de retourzending en vervang/montage kosten en risico’s zijn volledig voor rekening van de koper tenzij anders overeengekomen. Franco of rembourszendingen worden niet aangenomen en retour afzender gestuurd.

·       Schrijf het retournummer dat u na beoordeling van ons ontvangt duidelijk op het pakket, u kunt nu het pakket versturen mits het voldoet aan de volgende eisen:

1.     De producten dienen, degelijk verpakt te worden in een omdoos.

2.     Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn. (onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden niet aangenomen).

3.     Op de buitenzijde van het pakket dient duidelijk zichtbaar het door ons toegekende retournummer te worden geschreven. Indien geen retournummer zichtbaar is, wordt uw pakket niet door ons aangenomen en retour afzender gestuurd!

Na ontvangst van pakket, zullen wij uw retourzending zo spoedig mogelijk behandelen en u hiervan per e-mail op de hoogte houden. De kosten voor de retourzending, vervang/montage kosten en de risico's zijn volledig voor rekening van de koper.